24 Saat Açık Veteriner

Evli dostlarımız, hayatlarının herhangi bir döneminde beklenmedik bir problem ile karşılaşılabilir ve sağlık problemleri yaşayabilir. Hayatın rutin döngüsü içerisinde bu durum gayet normal olmak ile birlikte önemli olan bu tip durumlarda acil olarak veteriner desteği alabilmektir. Bu noktada da yapmanız gereken şey, günün hangi saati olursa olsun 24 saat açık veteriner konumunda hizmet veren bir kliniğe ulaşarak; evcil dostunuzun sağlığına kavuşmasını sağlamak olacaktır.

Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak çok uzun yıllardır vermiş olduğumuz veteriner kliniği hizmetlerinde her zaman 365 gün 24 saat hizmet verme imkanına sahibiz. Çünkü evcil dostlarınız hayatlarının her döneminde bahsettiğimiz şekilde farklı problemler yaşayabilir. Örneğin, kediniz gün içerisinde açık alanda da vakit geçirmekten hoşlanıyor ve sokakta oyun oynamayı seviyor olabilir. Bu durumda hiç istemeseniz de araba kazası gibi bir problem ile karşılaşabilir.

Araba kazaları veya yüksek bir noktadan düşme gibi kazalar kedi ve köpeklerin çok sık karşılaştığı travmatik durumlardır. Bu gibi durumlarda genellikle çok riskli bir şekilde iç kanama veya kemiklerde kırılma gibi problemler yaşanabilir. Bu tip sarsıntılar bazen ilk anlarda belirti vermese de kısa bir sonrasında morarmalar, bayılmalar, nefes darlığı, halsizlik veya enfeksiyon gibi belirtiler ile kendini gösterebilir. Bu nedenle yaşanan bu tip kazalar sonrasında gecikmeden 24 saat açık veteriner İstanbul konumundaki kliniğimize ulaşmayı seçebilirsiniz.

Kliniğimiz evcil dostlarınızın yaşadığı bu tip kazalarda öncelikle fiziki muayene sonrasında röntgen, tomografi, MR ve ultrason gibi yöntemler ile teşhis gerçekleştirebilmektedir. Bu tip durumlarda bazen pratik bir pansuman ya da kırıklarda sabitleme yani atel kullanımı gibi yöntemler seçilir. Bazen de çok daha kapsamlı bir şekilde cerrahi müdahale ihtiyacı bulunabilir. Bu neden ile sadece geç saatlerde yani mesai saatleri dışında değil günün her saatinde 24 saat açık veteriner kliniği olarak kliniğimize başvurduğunuzda, acil müdahale ile hizmet verilebilmektedir.

Veteriner 24 Saat Açık

Veteriner klinikleri verdikleri sağlık hizmetleri ile birlikte hayat kurtarabilen ve daha konforlu bir yaşam için evcil dostlarınıza destek veren kliniklerdir. Bu nedenle verilen hizmetlerin 24 saat boyunca sürdürülebilir olması ve her zaman aynı güvenilir yapıya sahip olması gerekir. Bugün veteriner 24 saat açık yapısı ile hizmet veren kliniğimiz, günün hangi saatinde başvurursanız başvurun; deneyimli bir veteriner hekim kadrosu ve destek kadrosu ile size hizmet verir.

Evcil dostlarınız, birçok hastalıkta belirti oluşturabilecek ateş düşmesi veya yükselmesi gibi bir durum ile günün hangi saatinde olursa olsun karşılaşabilir. Çünkü parazit enfeksiyonları, bağırsak enfeksiyonları, zehirlenmeler, solunum yolu problemleri gibi birçok durumda ateş rahatsızlığı görülebilir. Bu tarz durumlarda gecikme ve erken müdahale gerçekleştirilmemesi daha ağır hastalıklara neden olabilir. Eğer Anadolu yakası 24 saat açık veteriner olarak kliniğimize en hızlı şekilde ulaşabilirseniz, çok büyük problemlerin engellenmesi mümkün olacaktır.

Genellikle evcil kedi ve köpeklerde açık dünyadan bulaşabilen parazitler, enfeksiyon ve hastalık oluşturacak mikroorganizmalar her zaman büyük bir risktir. Aslında buna bağlı evcil dostlarımızda düzenli aşı ve parazit uygulamaları büyük bir koruma sağlar. Düzenli takipler ile bu uygulamalar gerçekleştirilse de beklenmeyen ishal ya da kusma gibi problemlerde risklere karşı da İstanbul 24 saat açık veteriner desteği almanız gerekir.

Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak 24 saat açık veteriner Anadolu yakası kapsamında verdiğimiz hizmetlerde kliniğimizin tüm imkanlarını sınırsız bir şekilde sunarak sağlık desteği sağlıyoruz. Kliniğimize ulaşan tüm vakalarda ilk muayeneden itibaren ihtiyaç duyulan tüm görüntüleme hizmetleri, laboratuvar hizmetleri, cerrahi hizmetler, yoğun bakım ve reçetelendirme gibi işlemler sağlanabilmektedir. Bu açıdan 24 saat açık veteriner ihtiyaçlarınızın tümünde kliniğimizi güvenilir adres listenize eklemeniz yeterli olacaktır.