En Yakın Veteriner

Evcil hayvan sahipleri için en yakın veteriner konusu oldukça önemlidir. Olası bir hastalık durumunda evcil dostunuzun hızlı şekilde muayene edilmesi ve tedaviye alınması gerekebilir. Remedy Veteriner Kliniği olarak; konumumuz itibariyle yoğun semt ve ilçelere oldukça yakınız.

Kliniğimizi ziyaret etmek için Remedy Veteriner Yol Tarifi Al linki üzerinden doğrudan navigasyon tarifi alabilirsiniz.

En Yakın Veteriner Kliniği

Veteriner en yakın konumda olduğu sürece evcil dostunuzun sağlığı için endişelerinizi bir kenara bırakabilirsiniz. En yakın veteriner kliniği arayanların beklentilerine hitap eden kliniğimiz, İstanbul’un Suadiye semtinde yer aldığı için hemen herkesin ulaşabileceği bir lokasyondadır.

Veteriner kliniği en yakın araştırması yapanlar, Remedy Veteriner Kliniği olarak hizmet verdiğimiz veteriner tıp merkezimizle karşılaşırlar. Hem araçla hem de toplu taşıma ile kolayca erişilebilen kliniğimiz, acil sağlık sorunlarında evcil hayvanınıza en iyi hizmeti sunar.

Evcil dostlarınızı veterinere götürmenin en mühim nedenlerinden biri, sağlık problemlerinin erken tespitidir. Pek çok hastalık ve rahatsızlık erken dönemde tespit edilirse, çok daha kolay ve hızlı bir şekilde tedavi edilebilir.

Örneğin, köpeğinizin artrit sorunu varsa, köpeğinizi muayene eder ve çeşitli testler sonucunda artrit tanısını koyarız. Ona eklem takviyesi ve çeşitli ağrı kesici ilaçlar reçete ederek, tedavisine başlarız. Bu da hastalığın ilerlemesini yavaşlatır ve köpeğinizin kendisini rahat hissetmesine olanak tanır. En yakın veteriner arıyorsanız; evcil dostunuzla birlikte kliniğimize bekleriz.

En Yakın Veteriner Nerede?

İstanbul’da yaşayanlar için en yakın veteriner nerede sorusunun yanıtı Suadiye semtinde yer alan veteriner kliniğimizdir. En yakın veteriner kliniği nerede diyenlerin uğrak adresi olan Remedy Veteriner Kliniği, Kadıköy ilçesine bağlı olan Suadiye semtindedir.

Evcil hayvanınızı önleyici bakım için kliniğimize getirmeniz oldukça önemlidir. Rutin kontroller, aşılar ve parazit önleme, evcil dostunuzun mutlu ve sağlıklı kalmasına imkân tanır. Bilmelisiniz ki, evcil hayvanınızı, bulaştığı takdirde ölümcül sonuçlara yol açabilecek çeşitli hastalıklardan korumak için aşılar şarttır.

Bunlara ek olarak; düzenli dışkı testleri, evcil hayvanınızın bağırsak parazitlerinden korunmasına destek olur. Bu parazitler ise köpek, kedi ve diğer pek çok hayvanın kapmaya meyilli olduğu bir şeydir. Dolayısıyla evcil arkadaşınızın genel sağlığını korumak ve desteklemek için veteriner kliniğimizden hizmet alabilirsiniz.

En yakın veteriner nerede var diyorsanız; Suadiye’deki veteriner tıp merkezimize kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Her türlü test, aşı, muayene, tedavi uygulamaları için sizlere en iyi hizmeti vermeye her daim hazırız.

En Yakın Açık Veteriner

Yoğun veteriner kliniği arayışı yapan semtlere genel olarak en yakın veteriner konumunda olan kliniğimiz, öte yandan en yakın nöbetçi veteriner arayışında olanlara da hitap eder. Röntgen, Usg, cerrahi, kardiyoloji ve dahiliye gibi imkanlar sağlayan veteriner kliniğimiz, kedi, köpek, kuş ve tüm evcil hayvanlar için sağlık desteği vaat eder.

Remedy Veteriner Tıp Merkezi 7 Gün 24 Saat boyunca açıktır.

Evcil hayvanınızı bizlere getirmenizin bir diğer önemli nedeni de aşılar olur. Aşılar, evcil hayvanınızın parvovirüs, distemper ve kuduz gibi çeşitli ölümcül rahatsızlıklardan korunmalarına yardımcıdır. Bütün aşıların yapılmasının son derece önemli olduğunu hatırlatırız. Evcil hayvanlar, hastalık taşıyabilecek diğer bütün hayvanlarla temasa geçebilecekleri için rutin olarak aşılanmalılar.

Evcil hayvanınızın genel vücut sağlığını takip etmek ve olası problemleri ciddileşmeden ve ilerlemeden evvel tespit etmek için düzenli kontroller önemlidir. Muayene esnasında veteriner hekimlerimiz, evcil dostunuzu burundan kuyruğa kadar inceler, beslenme ve yaşam tarzının gereksinimlerine uygun olup olmadığını anlamaya çalışır.

Ayrıca anormal şişlikler, bazı rahatsızlıklar ve ağrı belirtileri ile cilt sorunlarının nedenlerini tespit ederek, altta yatan sağlık sorununun ne olduğunu bulmaktayız. Gerekirse parazitleri ya da diğer durumları test etmek adına dışkı ve idrar örnekleri almaktayız.

En yakın veteriner söz konusu olduğunda en çok tercih edilen veteriner tıp merkezlerinden olan kliniğimiz, aşıların yapılması ve sağlık problemlerinin erken teşhisinin yanı sıra rutin kontrollerde de evcil dostunuza yardımcı olur.

Düzenli kontrollerde veteriner hekimlerimiz, evcil hayvanınızın ağırlığını, vücut sıcaklığını, kalp atış hızını ve solunum hızını kontrol eder. Veteriner hekimlerimiz, stetoskopla hayvanın kalbini ve akciğerlerini dinler. Bu sayede veterinerlerimiz, herhangi bir sağlık sorununu kolayca tespit eder ve durum ilerlemeden tedaviye başlar.

Rutin veteriner kontrolleri, gelecekte meydana gelebilecek potansiyel sağlık sorunlarının belirlenmesine yardımcıdır. Veteriner hekimlerimiz, hangi koşullar altında evcil hayvanın riske girdiğini belirlemek adına hayvanın cinsini, yaşını, beslenme düzenini ve yaşam tarzını dikkate alır. Bu durum, daha sonra oluşabilecek sağlık sorunlarının önlenmesine yardımcı olmak amacıyla yapabileceğiniz değişiklikleri tespit etmeye de olanak tanır.

En yakın veteriner açık sorgulaması yapıldığında öne çıkan Remedy Veteriner Kliniğimiz, ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdadır. En yakın açık veteriner arayışınız var ise İstanbul Suadiye’deki veteriner tıp merkezimize ulaşabilirsiniz.

Konumuma En Yakın Veteriner

Bana en yakın veteriner kliniği nerede diyorsanız; Remedy Veteriner Kliniği olarak merkezi lokasyonumuz sayesinde yoğun taleplere yakın konumda olduğumuzu hatırlatırız. İstanbul’un Kadıköy ilçesine bağlı olan Suadiye’de yer alan Remedy Veteriner Kliniği ile sizlere ihtiyaç duyduğunuz her an hizmet vermekteyiz. Konumuma en yakın veteriner araştırması yaptığınızda veteriner tıp merkezimiz ile karşılaşabilirsiniz, haritalarda doğrudan Remedy Veteriner araması da yapabilirsiniz.

Genellikle bölgesel olarak Bana en yakın veteriner nerede diyenlerin ilk tercihi olan veteriner kliniğimiz, tüm evcil hayvanlar için profesyonel hizmet sağlar. Rutin veteriner kontrolleri, evcil hayvanınızın sağlığı ve davranışlarının nedenleriyle ilgili bilgi almanız konusunda da size destek olur.

Veteriner hekimlerimiz, evcil hayvanınızın sağlığı ve bakımı ile ilgili her türlü soruyu yanıtlamaya ve size destek sunmaya hazırdır. Deneyimli veteriner kadrosuna sahip olan kliniğimiz, evcil dostunuzun seneler boyunca sağlıklı ve mutlu kalmasına destek olur.

Parazit önleme ve kontrol gibi nedenlerle de Remedy Veteriner Kliniği olarak sizlere optimal anlamda hizmet sunarız. Kalp kurdu, pire, kene gibi çeşitli parazitler, evcil hayvanınızda cilt tahrişinden organ hasarına kadar çok farklı sağlık problemine yol açabilir. Veteriner hekimlerimiz, parazitleri engellemeye ya da mevcut parazit sorununu tedavi etmeye yardımcı olacak ilaçlar reçete edebilir.

Düzenli veteriner kontrolleri, parazitlerin evcil dostunuza ciddi zarar vermeden önce tespit edilmesine destek olacaktır. Parazit önlemenin yanı sıra veterinerlerimizden düzenli şekilde destek almanız, evcil hayvanınızın gerekli bütün aşılarının güncel olmasını sağlar. Aşılar, evcil hayvanınızı çeşitli bulaşıcı rahatsızlıklardan korur. Dolayısıyla sizin ve evcil dostunuzun sağlığını ve güvenliğini teşvik eder. En yakın veteriner hekim ihtiyaçlarınız için Suadiye’de konumlanan veteriner kliniğimize gelebilirsiniz.

En Yakın Veteriner Yol Tarifi

En yakın veteriner sorgulaması yapanlar, yol tarifi de almak isteyebilirler. En yakın veteriner kliniği yol tarifi arıyorsanız; Kadıköy Suadiye’de sizleri beklediğimizi hatırlatırız. En yakın veteriner yol tarifi ile karşınıza çıkan Remedy Veteriner Kliniğimiz, özel aracınızla ya da toplu taşıma ile kolayca erişebileceğiniz bir lokasyondadır.

En Yakın Veteriner Numarası

En yakın veteriner telefon numarası arıyorsanız 0533 381 51 64 numaramızdan bizi arayabilirsiniz. Randevu almak ve tedavilerle ilgili bilgi edinmek için iletişim numaramız üzerinden bizlere ulaşmanız mümkün. En yakın veteriner numarası için telefon numarasına tıklayıp arayabilirsiniz.

Alanında deneyimli, eğitimli ve profesyonel veteriner kadrosu ile öne çıkan Remedy Veteriner Kliniğimiz, evcil hayvanınızın sağlığı, refahı ve mutluluğu için en kaliteli sağlık hizmetini sunar. İhtiyaç duyduğunuz her an yanınızdayız!