7 24 Açık Veteriner

Veterinerlik, günümüzün en önemli ve en kutsal mesleklerinden biri olmak ile birlikte fakülte mezunlarının özel veya resmi kliniklerde hizmet verebildiği bir meslektir. Bu meslek için kurulan özel klinikler genellikle petshop olarak da hizmet verdikleri için birçok kişinin aklında ticari bir işletme olarak kalmaktadır. Fakat bu klinikler birer sağlık kuruluşu yapısına sahip olduğu için 7 24 açık veteriner konumunda da hizmet verebilmelidir.

Bilindiği üzere veterinerlik mesleğinde kediler, köpekler ve egzotik hayvanlar başta olmak üzere akla gelebilecek yüzlerce hayvan türü için sağlık hizmetleri sağlanır. Tıpkı genel tıpta olduğu gibi muayeneden hastalıkların takibine, aşılardan koruyucu uygulamalara, tedaviden cerrahi operasyon veya doğum gibi tüm uygulamalara kadar hizmet verilir. Bu hizmetler elbette rutin günlük muayeneler ve işleyişler dışında acil durumlarda da veteriner 7 24 açık yapısı ile sağlanır.

Günümüzde veteriner klinikleri nadiren sadece gün içerisinde mesai vererek geceleri kapalı olur. Genellikle de klinikler bağlı bulundukları veteriner hekimler odası sayesinde nöbetçi yapı ile ve bazen de 365 gün boyunca 24 saat olarak çalışır. Hatta 7 24 açık veteriner mantığı ile çalışan kliniklerde 24 saat boyunca da deneyimli veteriner hekimler yer alır. Ayrıca hekim ile birlikte çalışabilecek ofis personelleri, destek personelleri, teknik personeller ve laboratuvar personelleri gibi birçok personel görevini sürdürür.

7 24 Açık Veteriner İstanbul

İstanbul, Türkiye'nin en büyük ve en kalabalık şehri olmak ile birlikte genel anlamda 20 milyona yakın nüfusun yaşadığı bir kenttir. Bu durumda da özellikle sağlık hizmetlerine hem insanlar hem hayvanlar için her an acil ulaşım ihtiyacı yer alır. Yani kent genelinde 7 24 açık veteriner İstanbul konumunda hizmet verecek klinik sayısı aklınıza gelmeyecek kadar fazla olmalıdır. Çünkü ancak bu sayede evcil dostlarınızın karşılaştığı tüm ivedi sağlık problemlerinde doğru ve güvenilir bir çözüm elde edilebilir.

Bugün kedi, köpek veya egzotik hayvanlar gibi evcil hayvanlara sahipseniz ve onların sağlığını önemsiyorsanız, her zaman yakınınızda bulunan bir kliniği güvenilir adres listenizde bulundurmanız gerekir. İşte bu noktada Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak İstanbul'un her noktasından kolaylıkla ulaşılabilecek pratik ve merkezi bir konumda yer alıyoruz. Üstelik web sayfamız ve iletişim hatlarımız ile her an ulaşılabilir bir yapı üzerinden hizmet veriyoruz.

Kliniğimiz 7 24 açık veteriner konumunda verdiği tüm hizmetlerde gün içerisinde ulaşamadığınız hayvan sağlığı hizmetlerine mesai saatleri dışında da ulaşmanıza fırsat sağlıyor. Örneğin, öğretmen olarak görev yaptınız okulda gün boyunca köpeğinizin aşı uygulamaları için vakit bulamayabilirsiniz. Ancak 7 24 açık veteriner İstanbul hizmetleri sağlayan kliniğimizde akşam saatlerinde de bu hizmeti alarak köpeğinizin aşılarını eksiksiz bir şekilde takip edebilirsiniz.

Kediler veya diğer evcil dostlarımızda ateşli hastalıklar, solunum problemleri, kalp hastalıkları veya yaralanmalar gibi birçok farklı problemde en acil tıbbi desteği almanız gerekebilir. Bu noktada da 7 24 açık veteriner en yakın konumu ile kliniğimiz size çok kapsamlı bir yapı üzerinden hizmet verir. Çünkü yanık, yaralanma, kesik, kemik kırılması veya zehirlenme gibi en acil vakalarda kliniğimizde hızlı ve hijyenik müdahale ile evcil dostlarınızı yeniden sağlığına kavuşturabiliriz.

İstanbul günün temposu, şehrin kalabalığı ve tüm yorgunluğu ile birlikte birçok noktada sizi birçok farklı plandan alıkoyabilir. Ancak evcil dostlarınızın sağlığı en az sizin sağlığınız kadar önemli olduğu için veterinerlik desteği her zaman aklınızda bulunmalıdır. Hem rutin kontroller hem muayeneler hem acil hastalıklar veya travmatik beklenmedik durumlarda kliniğimiz yanı başınızda yer almayı sürdürmektedir. Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak 7 24 açık veteriner hizmetlerimiz ile İstanbul'un her noktasına çok yakınız.