Kedi Kısırlaştırma Fiyatları

Evinizde huzur içinde sizinle beraber yaşayan veya çevrenizdeki dünyanın önemli bir parçasını oluşturan kediler için kısırlaştırma; onların yaşamını daha güvenli hale getiren bir operasyondur. Çünkü kedi kısırlaştırma; istenmeyen yavruların önüne geçebilmek açısından kedinin üreme organlarının aldırılmasıdır. Bu işlemin gerçekleştirilmesi için kliniğimizde uygulanan kedi kısırlaştırma fiyatları belirli bir taban fiyat üzerinden birçok kıstasa göre değişim gösteren rakamlardan oluşmaktadır.

Kısırlaştırma işlemi ile birlikte kedilerde üreme faaliyetleri imkansız bir hale getirilmektedir. Üstelik bu cerrahi operasyon hem dişi hem erkek kedilerde cinsiyete göre farklı bir işlem yapısı ile gerçekleştirilir. Hatta kedi kısırlaştırma fiyatları kedinin öncelikle cinsiyetine bağlı şekilde belirlenir. Zira en temel noktada erkek kediler için gerçekleştirilen kısırlaştırma ameliyatı dişi kedilere kıyasla daha kolay bir yapıya sahiptir.

Erkek kedilerde gerçekleştirilen kısırlaştırma ameliyatı genellikle aynı gün içerisinde tamamlanır. Bu sayede kedinizin evine aynı gün içerisinde sizinle beraber dönmesi mümkün olur. Bu anlamda da kedi kısırlaştırma fiyatları içerisinde erkek kedi kısırlaştırma operasyonu, dişi kedi kısırlaştırma işlemine göre daha düşük bir rakama sahiptir. Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak gerçekleştirdiğimiz dişi kedi kısırlaştırma operasyonları ise erkek kedilere göre daha ağır bir operasyon yapısına sahiptir. Çoğu zaman aynı gün içerisinde eve dönüş ihtimali düşüktür. Bu anlamda da kedi kısırlaştırma ücretleri noktasında dişi kedilerde yapılan operasyon daha yüksek bir rakama tekabül eder.

Kısırlaştırma ücreti veterinerlerin bulundukları şehirdeki “Veteriner Hekimler Odası” tarafından belirlenen bir taban rakam üzerinden uygulanır. Örneğin Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak İstanbul'da Kadıköy Suadiye merkezli bir klinik olduğumuz için İstanbul Veteriner Hekimler Odası üzerinden belirlenen fiyat ile kısırlaştırma işlemleri gerçekleştiriyoruz. Ancak bu noktada Veteriner Hekimler Odası tarafından belirlenen kedi kısırlaştırma ücreti 2023 için olduğu gibi kedi kısırlaştırma ücreti 2024'te de bir taban fiyat oluşturmaktadır.

Meslek odası tarafından belirlenmiş olan kedi kısırlaştırma fiyatları bir taban olarak kabul edilmek ile birlikte erkek ve dişi kedilerdeki işlemlerin operasyonel farklılıklar oluşturduğu göz önünde tutulur. Yani bu anlamda daha zor ve karmaşık bir yapıya sahip olan dişi kedi kısırlaştırma daha üst bir rakama da sahiptir. Kliniğimiz ortalama tarifeye uyumlu bir şekilde kısırlaştırma fiyat tespitleri gerçekleştirmek için birçok kıstası göz önünde bulundurur.

Kedi kısırlaştırma fiyatı 2023 yılında olduğu gibi kedi kısırlaştırma fiyatı 2024 belirlemeleri gerçekleştirilirken öncelikli bir şekilde kliniğimizde kısırlaştırma cerrahisi uygulanacak kediniz için bir ön muayene gerçekleştirilir. Bu muayene sırasında kedinizin cinsi, kilosu, halihazırda bir sağlık problemi bulunup bulunmadığı ve yaşı ile cinsiyeti belirlenir. Çünkü bu faktörler kedi kısırlaştırma fiyatları açısından taban rakamların üzerinde son ve net rakamların elde edilmesini sağlar.

Erkek Kedi Kısırlaştırma Fiyat

Kedilerde cinsiyet kedinin yaşam ortamındaki canlılığına, faaliyet yoğunluğuna, enerjisine ve beslenme yapısına kadar her noktaya etki eden bir kavramdır. Örneğin, erkek kediler cinsiyetleri nedeniyle özellikle çiftleşme sezonunda çok hareketli ve aktif bir konuma ulaşırlar. Erkek kedi sahipleri tarafından bilindiği üzere çiftleşme sezonu içerisinde erkek kedinin çiftleşme arzusu aşırı derecede ön plana çıkar. Bu dönemde erkek kedilerde davranış değişiklikleri görülür. Bu nedenle kliniğimizde her yıl bu mevsimde ve yılın kalan diğer bölümlerinde güncel erkek kedi kısırlaştırma fiyat rakamları ile operasyon hizmetleri verilir.

Çiftleşme sezonu içerisinde erkek kedilerde değişen davranışlar ile birlikte çiftleşme arzusu ön plana çıkmaya başlar. Bu durumun belirtileri arasında erkek kedilerin daha saldırgan bir yapıya ulaşması ve çiftleşmek için ev dışına çıkmak istemesi bulunur. Hatta buna karşılık da çiftleşmek için dışarıya gönderilen kedilerin sıklıkla kavgaya karıştığı ve erkekliği nedeniyle bu tepkiyi gösterdiği görülebilir.

Çiftleşme döneminde ev içerisinde huzursuzluk yaşayan evcil erkek kediler çiftleşme yaşayamadığında evin birçok noktasına idrar püskürtme ihtiyacı hisseder. Ev sahiplerini rahatsız edecek şekilde yüksek sesler çıkartmaya başlarken, huzursuzluğu ile birlikte evde saldırgan bir görüntü ortaya koyar. İşte bu nedenle evcil kedilerinizin daha sakin ve ev hayatına uyumlu bir yaşam sürdürebilmesi için erkek kedi kısırlaştırma cerrahi operasyonu yapılmalıdır.

Kedinizin sağlığı açısından Remedy Veteriner Tıp Merkezi üzerinde uygulayabileceğimiz bu operasyonlar belirli bir işlem yapısına sahiptir. Özellikle daha önce bahsettiğimiz şekilde dişi kedilere göre çok daha kısa süreli ve kolay bir operasyon yapısı yer almaktadır. Hatta bu nedenle erkek kedi kısırlaştırma ameliyatı fiyatları dişi operasyonlarına göre daha düşük bir rakam ortaya koyar.

Günümüzde İstanbul Veteriner Hekimler Odası tarafından belirlenmiş tarife ile birlikte erkek kedi kısırlaştırma cerrahi operasyonları uygulanmaktadır.

Veteriner Hekimler Odası tarafından belirlenmiş şekilde de taban olarak erkek kedi kısırlaştırma fiyat 2023 bilgisi güncellendi ve erkek kedi kısırlaştırma fiyat 2024 için 4.050 TL rakamı belirlenmiştir. Ancak ilk muayene sonrasında kedinizin yaşı, kilosu, cinsi ve sağlık problemleri ile net bir belirleme yapıldığında son rakamlar elde edilebilir.

Dişi Kedi Kısırlaştırma Fiyatı

Erkek kedi kısırlaştırma operasyonlarında kapalı operasyon gerçekleştirilerek testisler alınır ve bölgede dikiş atılması ile işlem tamamlanır. Narkoz altında gerçekleştirilen operasyonda dişi kediler için kısırlaştırma gerçekleştirilirken ise daha kapsamlı bir işlem yapılır. Çünkü dişi kedilerde yumurtalıkların alınması ve rahmin alınması gerekir. Cerrahi operasyonun bu kadar detaylı olması nedeniyle de dişi kedi kısırlaştırma fiyatı her zaman daha yüksek bir tarifeye sahiptir.

Kedi kısırlaştırma fiyatları açısından dişi kedilerdeki operasyonun kapsamı fiyat farklılığını net bir şekilde ortaya koymaktadır. Dişilerde operasyonun tamamlanması ile birlikte artık dişi kediler çiftleşmeye devam edemeyecektir. Ancak erkek kedilerde tamamlanan operasyon sonrasında kedinizin çiftleşme arzusu çok büyük bir oranda düşüş gösterecektir. Bu durumda da özellikle çiftleşme döneminde kedinizin daha sakin olması imkanı elde edilecektir.

Her dişi kedi yıl içerisinde iki defa kızgınlık dönemi yaşar. Kısırlaştırma uygulanmamış bir kedi ise bu süreç içerisinde sürekli şekilde çiftleşme arayışında bulunur. Sağlıklı bir kedinin çiftleşmesi sonucunda da gebelik ve yavrulama evreleri görülür. Bu durum her yıl tekrarladığında ortaya çıkan yavru kedi popülasyonu önlenemez olabilir. İşte bu durumda Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak dişi kedi kısırlaştırma ameliyatı fiyat bilgileri ile size her yıl evcil kedileriniz için bu hizmeti sunabiliyoruz.

Dişi kedi kısırlaştırma ameliyatları evcil kedinizin sağlığı açısından çok önemli bir durumdur. Çünkü evcil kediler bu kızgınlık dönemlerinde çiftleşme yaşayamadıklarında kist ve meme tümörü gibi problemler görebilir. Bu nedenle kısırlaştırmanın kızgınlık dönemine giriş ile birlikte doğru yaşta gerçekleştirilmesi önemlidir. Aslında dişi kedilerde kızgınlık dönemine giriş öncesinde de kısırlaştırma yapılabilir.

Dişi kedi kısırlaştırma fiyat 2023 bilgisi açısından yine Veteriner Hekimler Odası tarafından belirlenmiş taban tarife ile dişi kedi kısırlaştırma fiyat 2024 için 6.250 TL gibi bir rakamdan bahsedilebilir. Yine kliniğimizde evcil dişi kediniz için öncelikle ilk muayeneler gerçekleştirilir. Muayene sırasında kedinin cinsi, kilosu, yaşı, rahatsızlıkları ve hangi dönemde bulunduğu gibi ayrıntılar gözden geçirir. Çünkü bu sayede son rakam ile kedi kısırlaştırma fiyatları belirlenir.

Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak gerçekleştirdiğimiz operasyonlarda evcil kedinizin en hızlı ve sağlıklı şekilde bu süreci atlatarak yaşam ortamına dönmesini amaçlıyoruz. Bu nedenle en hijyenik ortamlarda profesyonel bir ekip ile birlikte gerçekleştirdiğimiz operasyonlarda gereken noktalarda klinik bakımdan evde bakıma kadar her ayrıntıda sizlere destek veriyoruz. Operasyon öncesi ve operasyon sonrası ihtiyaçları ile operasyon sonrası tedavinin sağlıklı bir şekilde tamamlanması üzerinde duruyoruz.

Kedi kısırlaştırma fiyatları açısından en net rakamları elde edebilmek kapsamında hem erkek hem dişi kedi kısırlaştırma operasyonlarında mutlak bir şekilde kliniğimize başvurmanız gerekmektedir. Elbette çağrı merkezimiz üzerinden de bizlere ulaşarak bu konuda bilgi almanız mümkün olurken, dişi ve erkek kedileriniz için güncel kedi kısırlaştırma fiyatları ile operasyon hizmetleri almak için kliniğimize başvurabilirsiniz.

Not: Kedi kısırlaştırma fiyatları yukarıda belirtildiği gibidir ancak işlem için yapılması gereken kan tahlilleri ve röntgen gibi gerekli diğer tetkikler eklenince artmaktadır. Belirtilen fiyatlar sadece kısırlaştırma operasyonunu temsil etmektedir.