Açık Veteriner

Açık veteriner, yirmi dört saat boyunca hizmet sunan ve evcil hayvanların sağlık problemlerine acil müdahale gerçekleştiren veteriner klinikleri anlamına gelir. Bu klinikler, evcil hayvan sahiplerinin ve hayvan sever kişilerin gereksinim duyduğu her an erişim sağlayabilecekleri kaliteli ve güvenli sağlık merkezleridir.

Remedy Veteriner olarak; 24 saat boyunca evcil hayvanlara sağlık hizmeti verebiliriz. Alanında profesyonel ve deneyimli veteriner kadromuz, kediler, köpekler, kemirgenler, sürüngenler, kuşlar gibi tüm hayvanlara sağlık desteği vaat eder.

Remedy Veteriner Kliniği'mizdeki veteriner kadromuz; hayvanda doğum bilgisi, klinik bilgisi, toksikoloji, farmakoloji, biyokimya, patoloji, parazitoloji, mikrobiyoloji, genetik, fizyoloji ve anatomi konularında bilgili ve eğitimli kişilerdir.

Veteriner hekimlerimiz, hayvan davranışları, sanitasyon, refah, beslenme bilgisi, sürü sağlığı yönetimi, hizmet mevzuatı ve etik gibi hususlarda da son derece donanımlı ve deneyimliler. Açık veteriner ihtiyacınız var ise her an yanınızdayız!

7 24 Açık Veteriner

Remedy Veteriner Kliniği'miz, 7 24 açık veteriner gereksinimi duyan herkese hitap eder. 7 24 açık veteriner İstanbul sorgulaması yaptığınızda, karşınıza Remedy Veteriner Kliniği'miz çıkar. Kliniğimizde çok çeşitli sağlık hizmetleri sunmaktayız. Bunlar arasında ağız ve diş tedavileri, cerrahi operasyonlar, kısırlaştırma operasyonları, kürtaj, biyopsi, endoskopi, ultrasonografi, röntgen çekimi, dışkı tahlili, idrar tahlili, kan tahlili, parazit tedavisi, aşılar ön plana çıkar.

Bunların haricinde kliniğimiz, evcil hayvanınızın karşılaşabileceği her çeşit problemde acil veteriner desteğine hazırlıklı durumdadır. Doğum komplikasyonları, trafik kazaları, yaralanma, zehirlenme gibi bazı gelişmelerde de yine evcil dostunuza ilk yardım müdahalesi gerçekleştirebiliriz. Gerekli tedaviyi uygular, hayvanın sağlıklı bir şekilde yaşamına devam etmesini sağlarız. Açık veteriner kliniğimiz, yalnızca köpek ve kedilere değil, hamsterlara, ginepig’lere, tavşanlara, kuşlara ve diğer pek çok hayvan türüne de sağlık desteği sunar.

Pazar günü açık veteriner arayışında olduğunuzda da yine Remedy Veteriner olarak; sizlere en iyi şekilde destek oluruz. Kaliteli ve güvenli hizmeti ile müşteri memnuniyetini her daim teşvik eden ekibimiz, ihtiyaç halinde her zaman sizlere destek verir. Remedy Veteriner kliniği, hayvanların mutluluğu ve sağlığı için çalışan profesyonel bir ekipten meydana gelir. Hayvan sahiplerinin ve hayvanseverlerin ilk tercihi olan Remedy Veteriner, 7/24 sizlere hizmet verir.

Tıpkı biz insanlar gibi hayvanların da düzenli sağlık kontrollerinden geçmeleri gerekir. Evcil dostlarımız insanlardan farklı olarak, belirli davranışlar sergilemedikleri taktirde ve genel olarak kendilerini iyi hissetmediklerinde iletişim kuramazlar. Bu, koşulların ilerlediğini ve kötüleştiğini gösterir. Önleme, çoğunlukla tedavi etmekten çok daha kolaydır.

Nitelikli bir veteriner ekibi, evcil dostunuzun sağlığını en üst düzeyde tutmak adına size en iyi şekilde yardımcı olabilir. Bu noktada devreye giren Remedy Veteriner ekibimiz, mükemmel hizmeti ile farkını ortaya koymayı başarır. Evcil hayvanınızda herhangi bir değişiklik gözlemlediğinizde mutlaka açık veteriner olarak da hizmet veren Remedy Veteriner ekibimizden destek almalısınız. Böylece evcil hayvanınızın sağlığını korumak ve ömür süresini artırmak mümkün olabilecektir.

24 Saat Açık Veteriner

24 saat açık veteriner, çoğu insanın araştırdığı bir konu olarak karşımıza çıkar. Bunun bilincinde olduğumuz için evcil hayvanlara 7/24 destek hizmeti sağlamaktayız. 24 saat açık veteriner İstanbul araştırması yapıldığında öne çıkan Remedy Veteriner, ihtiyaç duyduğunuz zamanlarda sağlık, müdahale ve bakım desteği sağlar. Ekibimiz, her türlü sağlık problemi hakkında deneyimli ve tam donanımlıdır.

Evcil hayvanınızın genel sağlığını anlamanıza yardımcı olarak rutin kontroller de çok önemlidir. Veteriner hekimlerimiz, evcil dostunuzun sağlığının korunması ve iyileştirilmesi adına dikkate alınması gereken her tür ayrıntıyı sizinle paylaşır. Hayvanın egzersiz, beslenme ve takviye ihtiyacı konusunda da size tavsiyelerde bulunabilir.

Veteriner hekimlerimiz aynı zamanda evcil dostunuz için bazı ek testler yapılmasını önerebilir. Bu sayede, olası bir hastalık durumu erkenden tespit edilebilir ve tedavi planına geçilebilir. 24 saat açık veteriner kliniği olarak; tüm sağlık ve bakım ihtiyacı için evcil hayvanınıza yardımcı olmaktayız. Gece saatlerinde meydana gelen sağlık sorunları ya da kaza gibi durumlarda da yine veteriner kliniğimizden yardım talep edebilirsiniz. Gece açık veteriner arayışınız var ise Remedy Veteriner Kliniği'mize gelerek, hayvanınızın sağlıklı kalmasına yardımcı olabilirsiniz.

Herhangi bir zaman diliminde ve ihtiyaç duyduğunuz tüm zamanlarda sizlere destek olan ekibimiz, pek çok farklı durum için veteriner desteği verir. Veteriner hekimlerimiz, evcil hayvanlarda yaygın şekilde görülen rahatsızlıkları teşhis edebilirler. Bunun için çeşitli testler uygulayabilirler. Veterinerlerimiz, genellikle evcil hayvanınızın vücut dilinden anlayabilirler ve neden belirli davranışları geliştirdiklerini çözümleyebilirler.

İstanbul’da açık veteriner aradığınızda, veterinerlik hizmetleri ile ön plana çıkan Remedy Veteriner Kliniği'mize gelebilirsiniz. Evcil dostunuzun karşılaştığı sağlık probleminde ona optimal düzeyde yardımcı oluyoruz. Evcil hayvanınızın sağlığı için en iyi tavsiyeleri sunmayı garanti ediyoruz. Aşılardan hastalık teşhisine, düzenli kontrolden davranış problemlerini anlamaya ve kaza müdahalesine kadar her alanda yetkin ve bilgiliyiz. Deneyimli ve bilgili veteriner hekimlerimiz, sevimli dostunuza yardımcı olmak için ellerinden geleni yapmaktalar.

En Yakın Açık Veteriner

Bir evcil hayvan sahibi olmak, evde çok fazla neşe ve dostluğu mümkün kılar. Evcil hayvan sahipliği, öte yandan beslenme, barınak ve düzenli veteriner kontrolü gibi sorumlulukları da beraberinde getirir. Bir hayvan sahiplenmeden önce onun ihtiyaçlarını karşılayabileceğinizden emin olmanız son derece önemlidir. Sorumlu bir evcil hayvan olmanın en önemli yönlerinden biri, düzenli şekilde hayvanı veterinere götürmektir. En yakın açık veteriner araştırması da bu noktada yoğunluk kazanır. Çünkü evcil hayvanınız günün herhangi bir saatinde rahatsızlanabilir veya kaza geçirebilir. İşte bu tür durumlarda açık veteriner İstanbul olarak hep yanınızda olduğumuzu hatırlatırız.

Düzenli olarak veteriner ziyaretleri gerçekleştirmek, sağlık problemlerinin erken tespit edilmesine olanak tanıyabilir. İhtiyaç duyulan tedavinin zamanın yapılması ise iyileşme şansını artırabilir. Evcil dostunuz sağlıklı görünse dahi veteriner muayenesi, potansiyel sağlık problemlerinin ciddileşmeden evvel tespit edilmesini sağlar. Veteriner hekimlerimiz, önleyici bakım uygulamalarında da son derece deneyimli ve başarılılar. Düzenli olarak veterinerlerimizi ziyaret etmeniz, evcil hayvanınızın önleyici bakım hususunda güncel kalmasına yardımcı olur. Böylece hastalıkların ortaya çıkmadan önce önlenmesi de kolay hale gelir.

Açık veteriner kliniği olarak; evcil dostunuzun ağırlığını, diş ve ağız hastalıklarını, hareketlilik durumunu ve diğer sağlık göstergelerini kontrol ederiz. Bu durum ise olası problemlerin daha ciddi hale dönüşmeden tespit edilmesine yardımcı olur. Evcil hayvanınızın böbrek hastalığı, diyabet, artrit gibi bir problemi olduğunda da ona ihtiyaç duyulan bakım ve tedavi uygulamalarını sunarız. Durumu yönetmek ve hayvanın yaşam kalitesini artırmak için gereken tüm prosedürleri uygularız.

Veteriner desteğinin en önemli yararlarından biri, hayvanlarda olası hastalıkların önlenmesidir. Rutin kontroller esnasında veterinerlerimiz, hayvanın genel sağlığını değerlendirirler. Herhangi bir hastalık belirtisi olup olmadığını kontrol ederler. Aynı zamanda hayvanın aşılarını yapabilirler, pire ve kene kontrolü gerçekleştirebilirler. Hem önleyici bakım uygulamaları hem de acil müdahaleler, Remedy Veteriner Kliniği'mizde yerine getirilmektedir. Üstelik bayramda açık veteriner arayışınızda da sizlere hizmet vermekteyiz.

Kaliteli ve güvenli hizmetin diğer adı olan Remedy Veteriner Kliniği'miz, 7/24 evcil hayvanlarınıza bakım ve müdahale desteği vaat eder!