Nöbetçi Veteriner

Küçük evcil dostlarımız hayatımızın her anına renk katarak, bize en büyük yoldaşlar olsalar da bazen sağlık problemleri ile endişelenmemize ve üzülmemize de neden olabilirler. Her canlı gibi onlarda da bu tür problemlerin görülmesi gayet normal olmak ile birlikte veterinerlik hizmetleri bu problemlerin çözümü için sunulur. Hatta bazen en beklenmedik anlarda ve en acil durumlarda nöbetçi veteriner hizmetleri sayesinde çözüm elde edilebilir.

Veterinerlik hizmetleri, evcil dostlarımızın karşılaşabileceği hastalıklar, kazalar, travmalar ve enfeksiyonlar gibi birçok problemde tıbbi çözümler sunan hizmeti ifade eder. İnsan tıbbında olduğu gibi 7/24 acil müdahale gerekebilecek bir alan oluşturduğu için de veterinerlikte de süreklilik oluşturan bir hizmet yapısı gerekir. Bu nedenle nöbetçi veteriner günün istediğiniz her saatinde kedi ve köpeğinizde görebileceğiniz problemlerin çözümü için size destek sağlar.

Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak nöbetçi veteriner ihtiyaçlarınızda günün 24 saati destek alabileceğiniz bir yapılanma sunuyoruz. Üstelik İstanbul’da Anadolu Yakası, Suadiye’de yer alan konumuz sayesinde de bostancı nöbetçi veteriner ihtiyaçları için de kliniğimize ulaşabilirsiniz. Kliniğimizde 7/24 kadıköy nöbetçi veteriner desteği verebilecek şekilde veteriner hekim ve teknisyen kadromuz bulunmaktadır. Her biri alanında oldukça deneyimli profesyonellerdir.

Evcil dostlarımızda karşılaşılabilecek ani hastalıklar, yaralanmalar ve kazalarda en hızlı şekilde doğru ve hızlı müdahale ile hayat kurtarma imkanı sağlıyoruz. Teşekküllü bir yapı ile sunduğumuz nöbetçi veteriner göztepe destek hizmetlerinde tıbbi anlamda tüm imkanlara sahip olarak, özellikle muayene aşamasından teşhise ve tanıdan tedaviye kadar her aşamayı özenli bir şekilde takip ederek sonuca ulaşıyoruz.

Nöbetçi Veterinerler

Bir çok klinik standart çalışma saatleri arasında hizmet vermektedir ve nöbetçi veterinerler İstanbul genelinde çok fazla sayıda değildir. Nöbetçi veteriner hizmeti verebilmek için gerekli donanım, kadro ve kritik lokasyonlarda olabilmek her klinik açısından karşılanabilen kıstaslar değildir.

Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak kliniğimizde her zaman veteriner hekimlerimiz hizmet vermektedir. Hafta içi ve hafta sonu normal mesai saatlerinin dışına çıkıldığında ise kliniğimizde nöbetçi veterinerler görev yapmaktadır. Kliniğimiz, sevimli dostlarınızın sağlığını gözetmek için hizmet ediyor.

Nöbetçi veteriner kliniklerin 7/24 açık olarak hizmet standartlarını sürdürebilmesi için kliniklerde yetkin, deneyimli ve stres yönetimi yapabilen profesyonellerin olması gerekir. Buna ek olarak kliniğin teknik imkanları, konumu ve iç yapısı ile eksiksiz bir şekilde acil vakalara da hazır olması gerekir. Remedy Veteriner Tıp Merkezi’nde de 7 gün 24 saat şekilde kesintisiz hizmet yürütülür.

Nöbetçi veteriner 7/24 hizmet verebilmek için klinik yapısı içerisinde birçok duruma müdahale edebilecek tecrübe ve bilgiye sahip kişidir. Yani hayati tehlike gösterebilecek ve acil müdahale ihtiyacı bulunan küçük dostlarımızda hızlı bir muayene gerçekleştirilmesi, laboratuvar tetkikleri ve görüntüleme teknikleri ile teşhis konulması sağlanır. Teşhisin konması ile birlikte kaza, yüksek ateş, yaralanma, zehirlenme veya travma gibi durumlarda doğru tedavi yöntemi belirlenir. Özellikle de hızlı bir davranış sistemi ve zamanın iyi kullanılması ile evcil dostlarımıza sağlık durumu için daha güçlü bir sağlık çözümü ortaya koyulur.

Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak nöbetçi veteriner hizmetleri sağlayabilmemiz için kliniğimizde çok geniş bir yapı bulunduruyoruz. Bu yapı içerisinde eksiksiz bir şekilde hazırlanan muayenehane bölümlerimiz yanında görüntüleme işlemlerinin sağlanabilmesi için röntgen ve ultrason gibi cihazlarımız da bulunuyor. Tüm tahlillerin yürütülmesi için laboratuvarımız ve kliniğimizde yoğun bakım bölümleri gibi imkanlar da yer alıyor. Gerçekleştirilecek acil operasyonlar için ameliyathane bölümümüz, yanık ve yaralanmalara müdahale için acil müdahale alanlarımız her zaman steril bir şekilde kullanılabilmektedir.

Acil durumlarda genellikle nöbetçi veteriner hekim tarafından cerrahi müdahaleler gibi işlemler gerçekleştirilmesi gerekebilir. Bu noktada da kliniğimizde yeterli donanıma sahip bir şekilde gereken tüm ilaçlar, tıbbi araçlar, donanımlar, serumlar, solüsyonlar ve ameliyathane ekipmanları yer almaktadır. Hatta nöbetçi veteriner ile birlikte eş zamanlı olarak çalışabilecek yardımcı sağlık görevlileri de kliniğimizde benzer şekilde 7/24 sağlık desteği için çalışmaktadır.

Nöbetçi Veteriner İstanbul

Beklenmedik tüm durumlarda nöbetçi veteriner İstanbul hizmetleri alınırken, durumun ehemmiyetini kavrayarak, mutlak bir şekilde sizlere veteriner hekim tarafından belirtilmeyen bir müdahalede bulunmamanızı önerebiliriz. Çünkü yaralanma, kaza veya zehirlenme gibi problemlerde bir veteriner hekim tarafından uygulanacak işlemler hayat kurtarabilir. Ancak panik ve telaş içerisinde sizler tarafından yapılan yanlış bir müdahale küçük dostlarımızın çok daha büyük bir sağlık problemi yaşamasına da neden olabilir.

En acil durumlarda her zaman nöbetçi veteriner hizmetleri almak için Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak bize en hızlı şekilde ulaşabilirsiniz. Hatta kliniğimize ulaşmadan önce telefon hatlarımız ve WhatsApp hattımız üzerinden bizlere ulaşarak, durumu ön aşamada bizlere bildirebilirsiniz. Kliniğimizde nöbetçi veteriner hizmetleri almak için başvurabileceğiniz en önemli durumlar arasında genellikle kedi ve köpek gibi dostlarımız için;

• Beklenmedik yaralanmalar,

• Akrep ve arı gibi böcek sokmaları,

• Yılan zehirlenmesi,

• Yabani hayvan zehirlenmesi,

• Gıda zehirlenmeleri,

• İshal ve durmayan kusma,

• Halsizlik, iştahsızlık ve sürekli uyku hali,

• Hipotermi (aşırı ateş düşüklüğü), ve donma tehlikeleri ve hipertermi (yüksek ateş) tehlikeleri,

• Ani yaralanmalar, trafik kazaları ve travmatik kazalar,

• Şok ve baygınlık gibi problemler,

• Elektrik çarpması yer almaktadır.

Sayılan bu sağlık problemleri evcil dostlarımızın hayatlarının her anında beklenmedik şekilde yaşayabilecekleri problemlerdir. Bazen enfeksiyonlar, yüksek ateş veya zehirlenmeler yavaş bir şekilde ilerleyiş gösterebilir. Bu gibi durumlarda eğer belirtileri önceden görebiliyorsanız, nöbetçi veteriner hizmetleri almak için hiç beklemeden kliniğimize başvurabilirsiniz. Çünkü günün hangi saatinde olursa olsun Remedy Veteriner Tıp Merkezi size bu hizmetleri sağlayabilir.

En Yakın Nöbetçi Veteriner

Beklenmedik durumlarda küçük dostlarınız için acil veteriner desteği almak istediğinizde, elbette en yakın nöbetçi veteriner üzerinden çözüme ulaşmak isteyebilirsiniz. En yakın klinik özellikle İstanbul gibi bir şehirde bulunduğunuz ilçede yer almalıdır ve ulaşımı çok kolay olmalıdır. İstanbul, 7/24 zorlu trafik koşulları ve karmaşa ile karşılaşabileceğiniz bir şehirdir.

İstanbul gibi büyük bir şehir içerisinde Anadolu Yakası kısmen daha sakin olsa da özellikle Kadıköy ise en büyük ilçe olarak her zaman bir tempoya sahiptir. Bu kalabalık ve tempo içerisinde Kadıköy ilçesinde nöbetçi veteriner desteğine ulaşabilmeniz için Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak çok pratik bir konumda yer alıyoruz. Kliniğimiz Kadıköy ilçesi Suadiye semtinde yer almak ile birlikte çevredeki birçok Anadolu Yakası ilçesi ve semtinden bizlere ulaşmanız mümkündür. Yani Bostancı, Erenköy, Caddebostan, Göztepe ve Ataşehir gibi birçok lokasyondan nöbetçi veteriner hizmetleri için kliniğimize ulaşabilirsiniz.

Nöbetçi Veteriner Kliniği

7/24 çalışma esasına göre hareket eden her nöbetçi veteriner kliniği sevimli dostlarımız için içtenlik ve güvenilirlik içinde çalışma yürütmeyi önemser. Çünkü onlar bizim gibi hastalıklarının seyrini fark etmeyebilir ve müdahale ihtiyaçları çoğu zaman bekletilmeyecek kadar acildir. Gün içerisinde çok daha tempolu ve hareketli bir yaşantıları olsa da özellikle gece vakitlerinde hastalıkları seyir değiştirebilir ve bu durum acil tıbbi destek ihtiyacı ortaya çıkarabilir.

Remedy Veteriner Tıp Merkezi olarak 7/24 sunduğumuz nöbetçi veteriner hizmetlerinde kadrodaki hekimlerimiz ve yardımcı personellerimiz en tehlikeli durumlarda hızlı müdahale ile hareket etmektedir. Kedi ve köpek gibi hayvan dostlarımızın yaşam standartlarını daha yüksek tutabilmek ve onları hayati tehlikelerden korumak için veterinerlik tıbbını en doğru şekilde takip etmektedir. Bu sayede karşılaşılan her sağlık probleminde en yeni ve modern teknikleri klinik imkanları ile birleştirerek sonuca ulaşmaktadır.

Nöbetçi Veteriner Numarası

Remedy Veteriner Tıp Merkezi nöbetçi veteriner hizmetleri sağlayabilmek için sizlere konumunda 7/24 hizmet vermeyi sürdürmektedir. Bu noktaya kadar bahsettiğimiz her ayrıntıda küçük dostlarımız ile ilgili karşılaştığınız sağlık problemleri için bizlere en hızlı şekilde ulaşım sağlayabilirsiniz. Ancak elbette ön aşamada hızlı bir iletişim açısından da nöbetçi veteriner numarası ile daha doğru bir sonuç elde edebilirsiniz.

Bizi Hemen Arayabilirsiniz: 0533 381 51 64 (Tıkla Ara)

Kliniğimiz nöbetçi veteriner hizmetleri sağlayabilmek için sizlere 7/24 iletişim kurabileceğiniz bir numara üzerinden hizmet vermektedir. Günün her anında yanıt alabileceğiniz 0533 381 51 64 (Tıkla Ara) numaralı telefon üzerinden evcil dostlarınızın sağlık problemleri ile ilgili ilk bilgileri nöbetçi veteriner hekimlerimize ilk ağızdan iletebilirsiniz. Bu sayede siz kliniğimize ulaşmadan önce en iyi şekilde hazırlık yapılması da mümkün olacaktır.

Kliniğimize ulaştığınız andan itibaren ifade ettiğiniz sağlık probleminin gösterdiği belirtilere bağlı olarak tahmini bir şekilde muayene sonrasında en hızlı ilerleme sağlanır. Ardından teşhisin konması ile birlikte tedavi aşamasına geçilerek evcil dostumuzun en hızlı şekilde iyileşmesi için müdahale gerçekleştirilir. Bazı durumlarda nöbetçi veteriner hizmetleri verilirken cerrahi operasyon yapılması, yoğun bakım hizmetleri verilmesi ve tedavinin takip edilmesi ihtiyaçları da kliniğimizde yürütülür.

Nöbetçi veteriner hizmetleri sağladığımız kliniğimize en pratik bir şekilde telefon numaramız üzerinden direkt olarak ya da WhatsApp hattı üzerinden ulaşabilirsiniz. Kliniğimizin net konumunu öğrenebilmek, kliniğimiz hakkında daha rahat bilgi alabilmek ve hekimlik hizmetlerimizin sunduğu tüm kapsamlar gibi birçok farklı konuda iletişim yöntemlerimizden yararlanabilirsiniz. Yılın her gününde günün her saatinde en acil sağlık problemlerinde evcil dostlarımız için Remedy Veteriner Tıp Merkezi sayesinde nöbetçi veteriner hizmetlerini güvenle temin edebilirsiniz.