Veteriner Kardiyolog

Kalp sağlığı, herkes için yaşamı boyunca oldukça önemlidir. Sadece insanlar için değil, hayvanlar için de kalp sağlıklarını korumak oldukça önem taşır. Bu yüzden veterinerlerde de kardiyoloji oldukça önemlidir. Günümüzde birçok evcil hayvanda doğuştan ya da daha sonradan ortaya çıkan kalp hastalıkları yaygın olarak görülmektedir. Bu yüzden kliniklerde veteriner kardiyolog  bulunması da önemlidir.

Veterinerlerde kardiyolog veteriner bulunmasıyla kliniğe gelen ve kalp – damar rahatsızlıkları olan evcil dostlarımıza daha hızlı şekilde teşhis konarak gereken tedavi ve uygulamalara başlanmış olur. Kardiyolog veteriner hizmetleri ile doğru ve zamanında teşhisin ne kadar önemli olduğu da göz önüne alınmalıdır.

Veteriner Kardiyoloji Merkezi

Veteriner kliniklerinin bazılarında kardiyolog veteriner yer almayabilir. Ancak biz klinik olarak kadromuzda kardiyolog hizmeti de vererek evcil dostlarınızın her türlü sağlık sorununda yanınızda olmaya devam ediyoruz.

Veteriner kardiyoloji ile kliniğimizde sunulan hizmetler şunlardır:

• Kalp kontrollerini yapmak

• Kalp hastalıklarının teşhislerini, tedavilerini ve uygulamalarını yapmak

• EKG, EKO, kan testleri ve röntgen gibi yöntemleri kullanarak teşhislerde bulunmak

• Kalp sağlığı konusunda evcil hayvan sahiplerini de bilgilendirerek bu doğrultuda önerilerde bulunmak

• Rutin kontrollerde kalp ve damar hastalıklarından şüphelenilmesi doğrultusunda kolayca kardiyolog veterinere yönlendirme yapabilmek

Kliniğimizde kardiyolog veteriner bulundurarak evcil dostlarınızın kalp ile ilgili şikâyetlerinde, kontrollerinde ve tedavilerinde sizlere destekte bulunarak yanınızda olmaya devam ediyoruz.

Kedi Kalp Doktoru

Canlılarda kalp hastalıkları oldukça yaygındır. Kedilerde doğuştan ya da daha sonra ortaya çıkan kalp hastalıkları da oldukça fazladır. Bu da başta kedi sahipleri olmak üzere hepimizi oldukça endişelendirir. İşte tam da bu yüzden kliniğimizde kedi kardiyoloji alanında deneyimli kardiyolog da bulunduruyoruz.

Diğer canlılara göre kedilerde kalp hastalığı görülme olasılığı daha düşük olsa da bu yine de gözden kaçırılmaması gereken önemli rahatsızlıklardan biri olduğu için klinik olarak bu konunun ayrıca üzerinde duruyoruz. Kedilerde kalp hastalıkları doğuştan olabildiği gibi sonradan da olabilir. Aynı zamanda doğuştan olan bir kalp hastalığını daha sonra fark etmek de olasılıklar arasında yer alır.

Kedilerde kalp hastalıkları genetik sebeplerle meydana geldiyse erken yaşlarda belirtilerle ya da rutin kontrollerle fark edilebilir. Daha sonra ortaya çıkan kalp hastalıkları ise kalp ve damar sağlıklarının bozulmasından dolayı ortaya çıkan kalp hastalıkları olduğunu söyleyebiliriz.

Kedinizde kalp hastalığı varsa ya da olduğunu düşünüyorsanız kliniğimize gelerek kardiyolog veteriner hekimlerimizden destek alabilirsiniz. Böylece doğru teşhis ve tedavilerle ölümcül sonuçlara sebep olabilecek kalp hastalıklarının tedavisi mümkün hale gelebilir.

Köpek Kalp Doktoru

Kalp hastalıklarını belki insanlardan sonra en çok yaşayan canlılardan biri köpeklerdir. Her hastalıkta ve her canlıda olduğu gibi bu hastalık belirtilerinin de erken fark edilerek tedaviye başlanması oldukça önemlidir. Özellikle kalp gibi hayati bir organ ile ilgili sağlık sorunlarında geç teşhis, farklı olumsuz sonuçlara sebep olabilir.

Köpek kardiyoloji doktorları ile köpeklerin kalp ve damar hastalıklarını tedavi etmek ya da ilerlemesini önlemek ancak erken teşhisle mümkündür. Köpeklerde kalp hastalıklarının çıkması genel olarak birçok sebebe bağlıdır. Genetik olarak yatkın olma, hareketsizlik, beslenme şekli gibi faktörler köpeklerde kalp hastalıklarının oluşumunu tetikler.

Evcil dostlarınızın sağlık kontrollerini ihmal etmemek için siz de kliniğimizin deneyimli ve güvenilir veteriner hekimlerine danışın. Erken teşhis ile köpekleriniz ve diğer evcil hayvanlarınızın sağlık sorunlarını önleyebilir, ilerlemesine gerek kalmadan tedaviye de başlayabilirsiniz. Remedy Veteriner Kliniğimize gelerek kardiyoloji alanı da dahil olmak üzere tüm sağlık ve bakım alanlarında evcil dostlarınızı emanet edebilirsiniz.